utorok 10. mája 2011

DEVILSTAR / Zrzka

48.
Mikrospánok. Skoro zaspal. SANDWICH!
Nemal kde zaparkovať. Ulica plná áut. Dom sa otriasal hudbou. A zrovna niekto odpálil ohňostroj. Bolo po pol noci. Vystúpil, a buchol dvermi. Bol strašne unavený. Rýchlo dovod,
prečo prišiel.Nemože predsa povedať, že hľadá girl z BS, čo sa nudí, a bohvie prečo sa kamaráti so striptérmi! A hľadajú ju 3 security z dvoch konfederácií!
Prešiel okolo zúrivých psov. A zazvonil pri hlavnom vchode. Pri tom kravále minimálna pravdepodobnosť, aby nato niekto reagoval.Lenže. Lenže toto územie nespadalo pod DEVILLAND, a jeho nikto nepozval. A. A tie vzťahy nikdy nič moc neboli. A už nerozmýšľal , čo povie, spraví prvé, čoho napadne.
Dvere sa otvorili. Stopro to fungovalo na fotobunku, alebo nejak tak, lebo pri tom hluku by bolo divné, keby tomu niekto venoval pozornosť.Stál tam starší distingvovaný pán. Na vrátnika to nevyzeralo. Čosi sa mu marilo, že by . Sivá vampeminencia, ale. Ale na verejnosti
nikdy nevystupoval. Lenže. Lenže eminencie sú práve od toho eminenciami, a zvlášť tie sivé.
„Želáte si?“. Na tvári nebolo badať emócie. Asi by to bolo úplne jedno,aj keby prišla kráľovná zo Sáby.
DEVIL nemal čas. Nemal čas vysvetľovať.Ležérny tón.
„Idem za Ringom a Leonom. A vlastne som tu kvoli jednej sexygirl, a však si rozumieme, no nie?“
„Nech sa páči ďalej.“A asi čakal všimné, alebo že ukáže pozvánku.
„Hallo! DEVIL!“ Zakričala naň rusovláska schádzajúca zo schodov. „Super, že si prišiel! A kde máš masku? Hráme sa na upírov!“
Majordóm sa uškrnul a decentne vzdialil.Evidentne rozumel vyššej spoločnosti.
DEVIL nahodil výraz po prehýrenej noci. Však vlastne aj bola! Alebo, ako sa to vezme.
„Máš pre mňa nejakú škótsku? Alebo možno niečo iné?“
Skoro spadla na schodoch.Alebo , možno už aj niekde spadla.Sukňu mala nejak moc červenú.
A asi to nepatrilo ku kostýmu.
„DEVIL, ja na teba myslím, ja sa zbláznim! Ty si prišiel! A to som len povedala, že tu možno budem! JA! Ja „
„Tichúčko. Kde máš tú škótsku? A kde je Ringo? Pojdem ho skontrolovať!“
Patrila k vampháremu. No proste dievčatám, čo prináležali k lepšej spoločnosti. A skor dočasne. Akurát nebolo isté, ako veľmi.Ako veľmi zrovna niektorú z nich preferuje domáci team.
A škoda niečo vysvetľovať, aj tak to vždy skončilo rovnako.Priniesla škótsku. Ešteže s ľadom.
„A už skončilo to predstavenie?“
„Tá Upírshow? Ale áno. Akurát to ešte neupratali!“
AHA, neupratali! Do riti!
Požičal si nejaký čierny plášť, aby zapadol. A ubezpečil ju, že teda prišiel hlavne kvoli nej.
No a nechal si ukázať javisko.Tá posteľ s baldachýnom fakt vyzerala dobre. Historicky aj ináč.A na mieste činu/ teda toho hororu našli Leona. A zrovna s bohvie kým, lebo to bolo
predsa maskované. Teda hlavne dámy.Akurát že to vyzeralo moc červeno, ale . Ale hodilo sa
to k celkovému koloritu, aj s fakľami, a netopiermi.A s korzetom, a tak podobne.
„Zdar Leon!“
„DEVIL? Čo tu robíš? Keby som vedel, že chceš prísť, tak si v tom zozname prvý! Ja že
HEMOGLOBÍN NEMUSÍŠ!!!“
„Potrebujem od teba drobnosť.“
„Akú?“
„No mňa!“ Zrzka nevydržala stáť za závesom. „Prišiel pre mňa!“
„DEVIL, fakt sa nezdáš!“
„ A kde máš ten ansámbel! Čo to tu tak zrovnal!“
Dal si záležať, aby.Aby. Nakoľko sa tomu dá veriť, že je tu kvoli upírpárty?Alebo tej zrzke?
„To chceš vážne vedieť? Vidno, že nechodíš na párty! Naše párty!“

Uškrnul sa. Vedel, ako tie párty zvyknú končiť.
„Je tu ešte niekto z REDDANCE?“
„Nie, ROY to už odpískal.“
DEVIL horúčkovito uvažoval.
„A kde je? Ja že si pozriem konečne zblízka zajačiky! Teda, keď už som tu!“
Zrzka zablýskala očami.
„Ty chceš, aby som žiarlila! Ja ťa zbožňujem!Nabudúce tu budú tony zajačikov! Keby som to
bola vedela“, a veľavýznamne prižmúrila oči, „že ťa to zaujíma, tak.“
„Tak, čo by si urobila?“,rajcoval ju. To už mal ruku vo výstrihu, a sunul sa nižšie.
„Nechala by som ťa užiť si to,“ točila sa ako had. „A potom by to bolo o to lepšie. Lepšie.
Ja viem krásne žiarliť.“
Leon usúdil, že dovod návštevy je asi naozaj zrzka.
„Fakt sa nezdáš. Roy prebral. Je na šrot. Autá zoberie odťahovka.“
Odťahovka! Do riti!
Ten červený korzet vedľa Leona začal moc vzdychať.Prestali byť zaujímaví. On aj zrzka.
Možno sa ešte dá niečo urobiť.
„Zatiaľ,“ kývol Leonovi. Bolo to vlastne zbytočné, ale čo nespravíš kvoli bontónu!
„Tak ma preveď, kde tu máte niečo na jedenie!“
Bola úplne vo vytržení. Ten arogantný, tmavovlasý frajer, čo bol vždy nedostupný, a vzdialený viac ako 10 svetelných rokov, prišiel kvoli nej! A je milý! A páči sa mu! A chce ju!
Zašli do kuchyne. Boli tam poloprázdne misy s občerstvením, nejaký chlast. A kostýmy. A nejaké rekvizity. A žiadna obsluha.
„Personál je preč, majú dnes voľno“,vysvetľovala. „A Ringo má hore niečo fakt doležité a neodkladné. Tak si vystačíme sami dvaja, čo myslíš?“
Otvoril fľašu. „Dobrá značka. To sú koho veci?“
„To? To je tých z REDDANCE.“
„Páčilo sa ti to predstavenie?“Hladil jej boky, a čakal na odpoveď.
„Ale áno, ušlo to.“ Otváral zips.

Keď vošiel Dracula. Že je to Ringo, to bolo jasné, až keď si dal dolu masku.
„Kurva DEVIL! Čo tu robíš! Že o tom nič neviem!“
Zrzka zapínala zips. „No tak, Ringo, snáď ti to nevadí!“
„Máš problém? Asi nie, tak nejaké budú!“Capol ju po zadku.
„Nechaj nás, baby, a choď sa pohrať hore!“Váhala.Odrazu sa jej to zdalo divné. Všetko.
„Vypadni, a nevracaj sa!“
Odplávala. Ladne ako vždy. Asi bude fakt múdrejšie počkať. Nech si to vybavia.
„Tak, čo sa deje?“ Ringo nalial koňak, a ponúkol pohár. „Ja nie som Leon, ja ťa poznám.
Prečo si prišiel? Kvoli tej sexmašine to nie je, to ma nepresvedčíš. Tak o čo ide?!“
„Problém REDDANCE.“ DEVIL hrával slušne poker. Polovičná pravda je pravda, keď sa to
dobre povie.A nemusí byť ani polovičná.
„A čo s nimi?“ Ringo bol dostojný súper.
„MOST medzi DEVIL a VAMP.“ DEVILOVI nerobilo problém blafovať. Keď klamal, tak sa to fakt ťažko odhadovalo. Vlastne sa to odhadnúť nedalo.
„OK. Roy to v poslednom čase prehnal. Už je to moc vidno. Zlikvidujem ten kanál. Ráno to bude v poriadku.“
Nalial ďalší pohár.
„To je niečo urgentné, keď si sa vybral osobne. O čo ide?“
„Možno niekto tretí. Nie je treba, aby o tom niekto vedel. Aj tak sú faktúry za prúd neúnosné.
Vraj by si mal zavolať dezinsekciu. Ploštice.“
Ringo sa rozrehotal!
„To nemyslíš vážne! Tak to skor uverím, že si na zrzky!Tak toto oslávime!Chceš červený alebo čierny kaviár!“
Ako vychádzali, vedľa dverí stál majordóm. Ringo kecal.Kecal o tom svojom novom surfe. Nemusel nič hovoriť. DEVIL by sa bol stavil, že. Že majordóm zrovna dáva príkazy. A že preveria úplne všetko. Diskrétne. A potichu. A bez svedkov.A že lepšie by sa to asi urobiť
nedalo. Keby bolo čokoľvek cudzie v rámci vampparty, nájdu to. O Girl z BS nebolo treba hovoriť.Tak, a dá si čierny alebo červený kaviár!Normálne sa nevedel rozhodnúť.Čo je teda lepšie!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára